Enthousiaste werkgroep werkt aan verfraaiing Oud en Nieuw Loosdrechtse Dijk

Enthousiaste werkgroep werkt aan verfraaiing Oud en Nieuw Loosdrechtse Dijk

Een enthousiaste groep inwoners en ondernemers werkt aan een plan voor het aantrekkelijker en beter beleefbaar maken van de Oud en Nieuw Loosdrechtse Dijk. Streven is om de acties uit het plan voor eind 2027 te hebben gerealiseerd.

Tijdens een eerste brainstorm zijn verschillende ideeën verzameld. Denk aan fraai verzorgde bloembakken, fotolijsten en selfiespots met het beeldmerk van de Loosdrechtse Plassen en het beter zichtbaar maken van de watersportidentiteit van Loosdrecht, waar mogelijk door aan te sluiten bij bestaande evenementen.

De werkgroep bestaat uit vertegenwoordigers van de Nieuw en Oud-Loosdrechtse Dijk en de bewonersfederatie. De gemeente Wijdemeren is trekker. Voor het uitvoeren van het plan doet de werkgroep een beroep op het resterend budget uit het project Van dorpslint naar recreatieboulevard van het programma Aanpak Oostelijke Vechtplassen. Er is nog circa 25.000 euro beschikbaar.

Vragen of ideeën?

Laat het ons weten!

e-mail ons